Yetmez Dahasını İstiyoruz

Ekim 26, 2008

Rss te takip ettiğim neredeyse her blog Bloggerın kapanmasıyla ilgili bir yazı yazmış. Bende aralarından seçmeleri sizlerle paylaşıp birkaç yorumda ben eklemek isityorum. Öncelikle yazılan yazıların adresleri:

-Google.com da Engellensin 🙂 DMRY

-Bu kişinin beynine erişim engellenmiştir.  Başak Ölmez

-Yok Daha Neler? Başak Esin

-Blogger’a erişim engellendi. Taylanov

Daha bir sürü yazı var. Ama hepsinin ortak özelliklerini içerenler bunlar. Şimdi de Bloggerın kapatılmasına benim tepkim:

Olamaz böyle birşey. Hani Türkiye‘de medya ve düşünce özgürlüğü vardı? Nerde o özgürlük? Özgürce yaptığımız şeyler bazılarına ters geliyorsa kesinlikle devamının gelmesi engellenir. Aynen Blogger ‘a yapılan engel gibi. İnsanlar orada kendilerine ait bir çevre, bir ortam, bir dünya kurmuşlar. Hangi hakla, hangi düşünceyle engelleyebiliyorlar, anlayamıyorum. Zaten anlamlı birşey yapsalar şaşarım. Biraz alttan alayım, tamam kapattınız. Canınız sağolsun. Ama bir şekilde paylaşmamız gerekir. Kapatanlar bizlere birşeyler paylaşmak için bambaşka bir platform oluştursunlar internette. Blogger ‘ı geri istemeyiz bence; çünkü yerini dolduran birşey olacak. Ama böyle olmuyor ki.

Ağır Abi: Patt, mortt!

Düşüncesi Engellenen Adam: Noldu?

Ağır Abi: İnternetini karartıyorum. Zuhaha. xD

Düşüncesi Engellenen Adam: Neden yapıyorsun böyle? 😦

Ağır Abi: Sanane lan, keyfimin kahyası mısın?

Düşüncesi Engellenen Adam: Yok abi, özür dilerim. İstediğini yaparsın.

Ağır Abi: Hee şöyle, adam ol.

Yetmez bu kadar sansür ve engel. Dahasını istiyoruz. :@

2 Yanıt to “Yetmez Dahasını İstiyoruz”

  1. basakolmez said

    Tepkilerimize bir WP kullanıcısı olarak yer verdiğin için teşekkür ediyorum.

  2. coskingz said

    Asıl bazıları gibi korkudan fikrini belirtemeyenlerin aksine fikirlerinizi ortaya koyduğunuz için ben teşekkür eder.

Yorum bırakın